Vi er stolte av jobben vår!

"Personalet er vår viktigste ressurs!" Dette utsagnet er aldri mer sant enn i barnehagen. Vi kan ha så fint hus og så mange leker vi bare kan drømme om - men det er de gode voksne med kompetanse og engasjement som virkelig teller!

Vi er en gjeng med masse erfaring, kompetanse og humør som er opptatt av å gi barn og foreldre gode hverdager. Møter, kurs, kollegaveiledninger og plandager har høyt faglig fokus.

Arbeidsmiljøet vårt er preget av trygghet, respekt og samarbeid. Vi gror ikke fast på en avdeling, men rullerer på hele huset fra år til år. Slik blir vi alle godt kjent med hverandre - og det ser vi på som en styrke! I tillegg er vi skikkelig gode på sprø personalfester og -turer. Du kan ikke jobbe i Akebakken uten å måtte by på deg selv og bli med på leken:)

Vi har lenge fokusert på Medarbeiderskap. Målet er at vi hele tiden skal bli enda bedre arbeidstagere, serviceytere og kollegaer!